سرخط خبرها

مشق زندگی | برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با هدف کمک به کودکان مبتلا به سرطان در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۴۲۸۳
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
مشق زندگی | برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با هدف کمک به کودکان مبتلا به سرطان در مشهد
نمایشگاه خوشنویسی «مشق عشق» به مناسبت روز جهانی کودک و با هدف تامین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این نمایشگاه با کمک اساتید خوشنویسی مشهد و با هدف تامین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان برگزار شده است.

در این نمایشگاه آثار خوشنویسی ۵۰ نفر از خوشنویسان مشهدی در معرض دید عموم قرار گرفته و قرار است درآمد حاصل از فروش آن‌ها صددرصد صرف دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان شود.

یاوری پایدار با حضور هنرمندان

مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان با بیان اینکه بیش از ۴ هزار کودک مبتلا به سرطان در شمال شرق کشور تحت حمایت این موسسه قرار دارند، می‌گوید: ما در راستای آگاهی بخشی و افزایش مسئولیت اجتماعی از گروه‌های مختلف از جمله هنرمندان دعوت به همکاری و مشارکت می‌کنیم تا با استفاده از تخصص و هنر آن‌ها بتوانیم آثار را به فروش دسته جمعی برسانیم.

شیما شریفی در توضیح اینکه تاکنون چقدر از مشارکت هنرمندان بهره برده‌اند، اضافه می‌کند: پیش از این یک نمایشگاه نقاشی داشتیم و ماه آینده یک نمایشگاه نقاشی داریم که با حضور کودکان برگزار می‌شود.

به باور شریفی، مشارکت هنرمندان و نگاه آن‌ها، مخاطب را درگیر کرده و باعث ترویج نوع‌دوستی شده و به این ترتیب یاوری پایدار را ایجاد می‌کند.

استقبال مطلوب از نمایشگاه

مدیراجرایی موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خراسان نیز استقبال از نمایشگاه خوشنویسی را مطلوب توصیف کرد.

به گفته محمدرضا سالاری با توجه به مشارکت هنرمندان پیش بینی می‌شود در دو روز آینده نیز از نمایشگاه استقبال خوبی شود.

نمایشگاه خوشنویسی مشق زندگی که از ۲۰ آبان کار خود را آغاز کرده است تا ۲۴ آبان همچنان پذیرای حامیان کودکان مبتلا به سرطان است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند ساعت ۱۷ تا ۲۰ به نگارخانه جهاددانشگاهی مشهد واقع در سه راه ادبیات مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->